HTML

Bringing Up Baby

do you really wanna know why you're still in love with me?

Utolsó kommentek

  • Tervezem a jövőm: Szia! Köszönöm az infót, esetleg én is megkaphatnám a linket? Előre is nagyon köszönöm gaspar.csab... (2021.11.01. 17:31) Eperízű édes szerelem
  • wirwil: Szia! Köszönöm a cikket! :) A koncertfelvétel sajnos már nem érhető el, esetleg megkaphatnám? Nagy... (2021.05.16. 15:31) Eperízű édes szerelem
  • nau01: KÖSZÖNET (2021.02.28. 18:43) Eperízű édes szerelem
  • nau01: @The Last Punk In Town: Szia! Sajnos újra lemaradtam 2 évvel a Neurotic: Nők lapja c. számról, me... (2019.12.09. 13:58) Eperízű édes szerelem
  • The Last Punk In Town: @nau01: Sorry a késedelemért de, ritkán nézem már az ehhez tartozó email-fiókomat, mindenesetre ké... (2017.11.06. 19:05) Eperízű édes szerelem
  • Utolsó 20

2012.03.05. 15:02 The Last Punk In Town

Getting Nowhere Fast

Hiába is tartoznak a válogatás-posztjaim a népszerűtlenebbek közé, én mégis úgy döntöttem, hogy az egész március hónapot csakazértis ezeknek fogom szentelni. Egyrészt, mert megtehetem, másrészt meg, mert imádok bíbelődni az ilyesmivel. No, meg most lesz valamikor majd a blog második születésnapja is, amit tavaly nagyvonalúan (értsd: szenilisen) hanyagoltam, egyszóval, ünneplem magam egy teljes hónapon keresztül.


Elsőként mindjárt itt is egy jól bevált feldolgozásos poszt, ami tálcán kínálja az alkalmat, hogy elsüthessem a vadiúj Black Tambourine-számot a most megjelenő Ramones-EP-jükről. A playlisten van pár kakukktojás is, persze, már-már kötelező elemként, mint például a cseh See You In Hell kellemes durvulása a végén, vagy az elcsépeltnek is nevezhető Drums-sláger, ami valójában nem is feldolgozás, csak egy remix, viszont így a Raveonettes gitárzajaival megtámogatva már nem érzem olyan kínosnak az időről időre rám törő dúdolhatnékot.


March Mixtapes - Covers
01 Anthrax - London (The Smiths)
02 Tralala – Never Understand (The Jesus And Mary Chain)
03 Henry's Dress - Lovelee Sweet Darlene (My Bloody Valentine)
04 Black Tambourine - What's Your Game (Ramones)
05 Ride - Sight Of You (Pale Saints)
06 The Outs - Rebel Girl (Bikini Kill)
07 The Wedding Present - Getting Nowhere Fast (Girls At Our Best!)
08 Mirafiori - No Te Necesito (My Bloody Valentine)
09 The Drums - Let's Go Surfing (The Raveonettes Remix)
10 See You In Hell - Povìz žes tam nebyl / Vlajka (Radegast)
 

7 komment

Címkék: mixtape


A bejegyzés trackback címe:

https://bringingupbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr624290624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

söcsö 2012.03.05. 16:39:10

én le szoktam tölteni, igaz, csak egy embert teszek ki :)

The Last Punk In Town · http://bringingupbaby.blog.hu 2012.03.05. 17:30:51

Áhá, szóval akkor te vagy az az (egyetlen) személy, aki letölti a válogatás-posztjaimat! Respekt! :))))

söcsö 2012.03.05. 20:12:50

amúgy én azt vallom, hogy ha már egy ember is letölti, akkor már bőven megérte posztot írni :)

neverlivetosee · http://klur.blog.hu 2012.03.05. 22:23:08

szerintem tök jók ezek a válogatások, nem értem, mi gáz lenne velük

The Last Punk In Town · http://bringingupbaby.blog.hu 2012.03.05. 23:03:32

@neverlivetosee: Kösz, szerintem is! :)
A népszerűtlenséget a letöltési adatokra értettem, mert hogy lényegesen kevesebbek, mint a hagyományos "egy zenekaros" posztoknál. (Bár azokat meg gyakran a guglin keresztül találják meg, a blogra magára nem is kattintanak).
süti beállítások módosítása