HTML

Bringing Up Baby

do you really wanna know why you're still in love with me?

Utolsó kommentek

  • Tervezem a jövőm: Szia! Köszönöm az infót, esetleg én is megkaphatnám a linket? Előre is nagyon köszönöm gaspar.csab... (2021.11.01. 17:31) Eperízű édes szerelem
  • wirwil: Szia! Köszönöm a cikket! :) A koncertfelvétel sajnos már nem érhető el, esetleg megkaphatnám? Nagy... (2021.05.16. 15:31) Eperízű édes szerelem
  • nau01: KÖSZÖNET (2021.02.28. 18:43) Eperízű édes szerelem
  • nau01: @The Last Punk In Town: Szia! Sajnos újra lemaradtam 2 évvel a Neurotic: Nők lapja c. számról, me... (2019.12.09. 13:58) Eperízű édes szerelem
  • The Last Punk In Town: @nau01: Sorry a késedelemért de, ritkán nézem már az ehhez tartozó email-fiókomat, mindenesetre ké... (2017.11.06. 19:05) Eperízű édes szerelem
  • Utolsó 20

2010.08.07. 12:19 The Last Punk In Town

Balatoni nyál

Még az első Sziget-fesztiválok egyikén történt. (Akkor még nem sátrakban voltak a koncerthelyszínek, akkor még voltak koncertek hajnali kettő után, és még voltak fiatal amatőr zenekarok…) Egymagamban ténferegtem hajnalban az első busz indulására várva, amikor a blues-színpadon egy fiatal együttes kezdett bele valami rémületesen sablonos blues-intróba. Már épp menekülőre fogtam volna a dolgot, amikor egy hirtelen „one-two-three-four”-váltással átcsaptak punktempóba. Én ott ragadtam, és egy kitűnő 40 perces produkciónak lehettem így tanúja.


A zenekar a MÁK (Megállóhelyek és Átszállási Kapcsolatok) volt, akik a 77-es punkhoz a magyar underground legszebb hagyományait idéző szövegeket társítottak. Az utóbbiért felelős énekes (Nagy Sándor, aki látásból ismerős volt, aztán rájöttem, pár évfolyammal felettem járt a suliban) fehér ingben, hányavetin cigarettázva a régi Pajor Tamás józanabb pillanatait idézte fel bennem.


Nem voltak ők nagy megfejtők, de mivel én meglehetősen keserű szájízzel figyelgettem akkoriban a magyar punktörténéseket, a MÁK felfedezése felüdülésnek számított. (Aztán az énekes Amerikába költözött, az új énekes szájából meg már nem hangzottak hitelesnek számomra a régi dalok. Stúdióalbumaikat már meg sem hallgattam, pedig rögzítésre került minden régi számuk)
 

MÁK - Demo (1995 körül)

8 komment

Címkék: demo punk magyar


A bejegyzés trackback címe:

https://bringingupbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr362205331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

söcsö 2010.08.07. 12:58:57

bizony, a MÁK jó kis zenekar volt

The Last Punk In Town · http://bringingupbaby.blog.hu 2010.08.07. 16:39:21

Főleg, hogy körüllengi a tinédzser éveim iránti nosztalgia is... :)

söcsö 2010.08.07. 21:13:31

igen, ez sokszor fontos befolyásolási tényező :)
én is 17-18 voltam, amikor először hallottam róluk

MaxPower · http://www.simpsons.hu/ 2010.08.29. 20:16:35

Miután Sanyi leeresztette a harmonikát azt mondta, hogy ez egy vicc volt :)

gooseboy 2010.11.01. 07:01:15

Az a szigetes volt a legjobb koncertünk. A vendég gitárosunk már fellépés előtt hányt, mert a basszerosunkkal megitták az üveg piát, amit tőlünk kapott hálából, hogy fellép. NS

gooseboy 2010.11.01. 07:04:23

és köszi, hogy emlékszel még. :)

MaxPower · http://www.simpsons.hu/ 2010.11.02. 21:38:40

mai napig hallgatunk....
"mer' van egy öreg punk barátom"
süti beállítások módosítása