HTML

Bringing Up Baby

do you really wanna know why you're still in love with me?

Utolsó kommentek

  • Tervezem a jövőm: Szia! Köszönöm az infót, esetleg én is megkaphatnám a linket? Előre is nagyon köszönöm gaspar.csab... (2021.11.01. 17:31) Eperízű édes szerelem
  • wirwil: Szia! Köszönöm a cikket! :) A koncertfelvétel sajnos már nem érhető el, esetleg megkaphatnám? Nagy... (2021.05.16. 15:31) Eperízű édes szerelem
  • nau01: KÖSZÖNET (2021.02.28. 18:43) Eperízű édes szerelem
  • nau01: @The Last Punk In Town: Szia! Sajnos újra lemaradtam 2 évvel a Neurotic: Nők lapja c. számról, me... (2019.12.09. 13:58) Eperízű édes szerelem
  • The Last Punk In Town: @nau01: Sorry a késedelemért de, ritkán nézem már az ehhez tartozó email-fiókomat, mindenesetre ké... (2017.11.06. 19:05) Eperízű édes szerelem
  • Utolsó 20

2010.07.29. 16:16 The Last Punk In Town

Mi Vida Rosa

Évekkel ezelőtt, amikor nagy erőkkel kutakodtam az interneten, hogy a Primitives-szel kapcsolatban némi többletinformációhoz jussak, egy helyütt hasonló stílusú zenekarokat soroltak fel. Az angol és amerikai együttesek túlnyomó részét ismertem már többé-kevésbé, viszont a spanyol Los Romeos neve felkeltette az érdeklődésemet. Főleg, miután meghallgattam a mintaként odalinkelt dalukat.


És sokáig ennyiben is maradtunk. Ugyanis a világ spanyol nyelvterületein számos Los Romeos elnevezésű zenekar létezik/létezett, (a google első találata például egy argentin formáció wiki-oldala), így már annak is megörültem, hogy egy fájlcserélőről le tudtam szedni a bemutatkozó albumukat.


Marad így a zene, ami dallamos és lendületes, az énekesnő hangja elbűvölő, a számcímeket meg az én minimálisnak alig nevezhető nyelvtudásommal is megértem, ezért, gondolom, nincs szó lírai mélységekről. Vagyis, perfekt pop. Ami viszont zavarba ejtő, az az image és a királyi tévében való szereplés (lásd a videót), ezek valahogy nem férnek nekem össze mindazzal, amit én korábban a hangfelvételek alapján képzeltem róluk. De mindegy is, az még egy más kor volt, akkor még voltak illúzióik a feltörekvő együtteseknek.
 

Los Romeos - s/t (1990)

 

7 komment · 1 trackback

Címkék: video spanyolország indiepop c86


A bejegyzés trackback címe:

https://bringingupbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr902185190

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: click here 2017.09.21. 12:18:44

JUpgrade migráció hiba - frissítve! - Joomla blog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stereomackó 2010.07.29. 20:57:00

te jóisten!!! olyan kurva fáradt vagyok, hogy azt el nem tudom mondani, de a dónde estás-ra egész egyszerűen muszáj volt táncolnom egy hatalmasat.

köszi!

stereomackó 2010.07.29. 21:09:02

bazmeg, egy blondie feldolgozás is van rajta. és mennyire kurva jó!!! mi jöhet még? :)

The Last Punk In Town · http://bringingupbaby.blog.hu 2010.07.30. 12:40:52

@stereomackó: Valahogy sejtettem, hogy ráharapsz... :)
És tényleg Blondie... Hogy nem esett le nekem ez eddig...

stereomackó 2010.07.30. 17:03:51

hát ez most tényleg durva sokként ért :) + azért is marha jó ez az egész, mert végre van egy olyan spanyol zenekar, akiket igazán szerethetek. amúgy rengeteg ibér bandát szívlelnék, csak az a baj, hogy legyenek bármennyire is jók, a legtöbbjükről folyton valami rettenetes latin táncdal együttes, vagy egy béna szappanopera jut eszembe. lásd magyar ska kontra lagzi lajcsi. romeoék esetében szerencsére semmi hasonlót nem érzek.

The Last Punk In Town · http://bringingupbaby.blog.hu 2010.07.31. 11:09:44

Valamiért én sem mertem eddig még jobban elmélyülni a spanyol indiepopban, pedig elég nagy hagyományai vannak. Talán mert kicsit átláthatatlan az egész... (Mint mondjuk a skandináv d-beat vagy a japán noise-rock). Ezért csak random jelleggel szemezgetek belőle olykor-olykor.
De erre a "felfedezésemre" büszke vagyok. A zenéimet a barátok-ismerősök általában hallgathatatlannak minősítik, de a Romeost mindenki kedvelte.

The Last Punk In Town · http://bringingupbaby.blog.hu 2010.08.08. 12:46:29

@*silc*: Most már írásos bizonyíték is van, hogy tényleg olvasod, amiket írok :)
süti beállítások módosítása