A nagybetűs popzene alulértékelt nagyasszonyai közül következzen ezúttal Amy Linton. Enigmatikus figura. (Emblematikust is írhattam volna, az is épp olyan jól hangzik, de az enigmatikus jobban takarja a vele kapcsolatos érzéseimet). Érzek ugyanis egyfajta ábrándozó elveszettséget, ami nem csak róla sugárzik, de az egész zenekaráról, sőt, zenekarairól.
Mert rejtély számomra, hogy mi a fenét is akar jelenteni az az együttesnév, hogy Henry’s Dress. És a másik zenekara, a The Aislers Set? És mik ezek a számcímek, hogy You Killed A Boy For Me, meg You’re My Radio One, vagy 1620? És, egyébként is, hogy lehet az új-mexikói Albuquerque-ben ilyen európai zenét játszani? (Mondjuk, érthető okoból hamar San Franciscóba költöztek…) És miért telt nekem évekbe, hogy rájöjjek, hogy nem csak gitározott, de dobolt is a Henry’s Dressben? És nekik miért telt évekbe, amíg újra összeálltak legalább egy koncert erejéig? És mintha úgy tűnt volna a videók alapján, hogy új számot is írtak...
(Mivel a képek keresésekor úgy találtam, hogy valamiféle revival törhetett ki az elmúlt hónapokban, mivelhogy szinte a teljes diszkográfiájukat megtaláltam különféle blogokon, így inkább csak azt linkelem ide, amikor tavaly novemberben a Slumberland kiadó new yorki születésnapi partiján Amy megjelent a The Crystal Stilts koncertjén és elnyomtak két Henry's Dress, valamint egy The Aislers Set-dalt.)
Eme lelkendezésnek az ad további aktualitást, hogy most szombaton a Slumberland San Franciscóban is ünnepeltette magát, és itt már sikerült a Henry's Dress-t teljes valójában a színpadra csábítani, és így végre vannak már a videómegosztókon felvételek róluk.
Utolsó kommentek